søndag den 14. december 2008

I should get a life x'3


okay.. så alt jeg har lavet siden i torsdags er sådan set at dvaske rundt på værelset og sovet utallige timer.. Om fredagen var jeg da i skole, men når man er travlt optaget indtil kl. 3 går tiden meget hurtigt og pludselig tog alle mennesker hjem på weekend. well, alle undtagen mig _ _' jeg havde besluttet mig for at blive på skolen fordi jeg alligevel ikke havde noget at lave hvis jeg tog hjem (ville ønske jeg var taget hjem, så kunne jeg have haft mine sko som er kommet hjem fra Hong Kong, og arbejdet med rengøring så jeg kunne tjene penge Y__Y).
Nå.. Siden alle var taget hjem gik og fitness centeret var en billig deal (kun 20 kr fordi jeg er efterskoleelev ö) gik jeg så i træning xD yay!
folk kunne godt se at jeg ikke var vant i et fitness center siden jeg bare gik fra den ene maskine til den anden, havde ingen vandflaske med og bare trænede lidt her og der. Men jeg anstrenge mig og trænede intensivt i lidt over en time og har været smadret resten af weekenden pga. det =_=' wups..
da jeg kom hjem kl 5 lagde jeg mig direkte på sengen, orkede ikke at komme op og kom til at sove til kl 6 så maden var væk! noes XD heldigt at nudlerne er opfundet <3

Lørdag stod ´jeg for sent op til morgenmad, så mit første måltid blev altså frokost hvor jeg endte med at æde lilla kartofler med sovs (rester fra julemad hvor drengene havde erobret alt kødet).. yay... så tog jeg lidt ned i byen hvor jeg fandt KH2 til 130 kr som jeg kom til at bruge mine sidste penge på ._. damn.. de var ellers til julegaver. Tog hjem bagefter, kl 3 lavede jeg konfekt (guys, i er det hele værd alligevel) og efterfølgende crashede på mit værelse igen hvor jeg stenede til langt ud på natten (de lukker nettet kl 11, så lavede videoer). Og nu er jeg så stået op igen ^^
men kom for sent til morgenmad.. jeg mener, jeg stod op 10:15?! der burde maden stå fremme på en søndag ò_ó min morgenmad idag: en kæmpeskildpadde

dagens filosofiske spørgsmål: hvor sidder hovedet på en kæmpeskildpadde fra toms?

Ingen kommentarer: