tirsdag den 11. marts 2014

Weekend i vante rammer

kan i huske pakken fra sidste indlæg? Den er nået godt frem! Lettelse, lige der!


♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Denne weekend tilbragte jeg med alt den bedste mad med familien. Fredag aften var mig og Smølf kørt hjem for at fejre min far der fyldte 60 år, og mine forældre bød på lækker 3-retters menu fredag med hummer, mørbradsbøffer og fransk mousse-kage fra det lokale konditori. Ammenam!

Lørdag tog vi op til mine forældres hus igen for at være med til åbent-hus for min fader, hvor der både var installeret øl-anlæg og købt en ordentlig omgang tapas. Jeg fik godt nok set mange voksne ansigter jeg ikke har set længe, det er helt underligt at være voksen blandt dem og ikke længere barnet.

Søndag formiddag kørte mig og Smølf tilbage mod Aalborg, hvor jeg hentede kristine med det samme for at køre ud i Ikea og få noget kvali-tid med hende. Jeg fik købt en ny hovedpude (<'3) og spist hotdog, og om aftenen hjalp hun mig med at lave vegetar-lasagne og se nogle afsnit af den nye sæson af community, alt for hyggeligt. Jeg savner lidt mere tid på hænderne til flere af den slags dage :b

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Nu står en ny uge for døren, og jeg har estimeret at jeg ikke kan sove længe igen før om en 4 ugers tid, da der enten er arbejde, skole eller convention alle dage :b Woop!


Og hvad sker der for vejret? Man bliver da helt forås-kulret!

1 kommentar:

Sa-chan sagde ...

.. Hvad sker der for dit sidste gif? What?