søndag den 16. marts 2014

overskud på kontoen!

Det gode vejr den her uge har for mig været direkte lig med mere overskud!


og mere overskud har været lig med bolle-bagning, social eftermiddag med både studiet og Kristine og naturligvis fortsat cosplay-fremskridt:


og selvfølgelig lækker morgenmad hver dag:

Tøsen har også været en darling og lavet mine negle:


og kan i huske den hovedpude jeg nævnte i sidste indlæg? Her er forelskelsens ømme time
Det var kærlighed ved første hovedslæng

Weekenden har godt nok stået på fuldtids-arbejde for mig, men det var ikke værre end at Smølf har muntret mig op, jeg har fået 100 %'et mit zelda-spil, og jeg fik alligevel set lidt til Morten, hvilket altid er dejligt og hyggeligt. 
Endnu en uge går nu igang, ikke meget ulig min forrige uge fyldt med studie, venner, arbejde og cosplay

Ingen kommentarer: