mandag den 7. oktober 2013

lolitapiger og crafting

I lørdags var der et super hyggeligt nyt sugar and spice meet-up, som denne gang fandt sted hjemme ved mig <.3

fællesbillede med alle frillybutts ~ 

de er bare så smukke!
billederne er taget af Astrid

Det blev til almen hygge med slik, æbler, film og selvfølgelig en masse hyggesnak! Jeg er så glad for at vores lejlighed er til at hoste den her slags ting, så kan man se stuen fyldt med søde piger.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

søndag blev den store produktive dag hvor jeg piskede Smølf til at hjælpe mig med at gå igang med min flyvemaskine til mit leonardo cosplay ~

Vi er kommet godt igang, så nu mangler jeg kun at færdiggøre dén, og så er jeg så godt som klar!

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

You look hella cute <3 Jeg glæder mig til at se den færdige flyvemaskine!

Unknown sagde ...

Eiiihj, jeg kan bare heller aldrig være med til Circle :C

Zarsu sagde ...

Åh, hvor er plantin-farvet hår bare fint til dig! Det samme gælder kjolen c:

Og jeg glæder mig sådan til at se dit act! Hørte lydsporet i dag, uhhhh~