mandag den 14. oktober 2013

dagene flyder sammen

dagene er begyndt at blive meget flydende for mig, nu hvor jeg er begyndt at finde mig godt til rette på studiet. Dagene består af 8-16 studiedage, træning et par gange om ugen om aftenen, zelda, arbejde, tv-serier og forberedelse til London bby! 

Jeg er generelt bare kommet ind i en rigtig god rytme igen som jeg har savnet, hvor man aldrig keder sig, og ens største problem er, at man ville ønske man havde lidt mere tid til at game og hygge med vennerne

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Igår aftes fandt jeg dog tiden til at få Morten over i lejligheden igen og endelig få set "A Very Goofy Movie" som jeg aldrig har fået set.

 Den var virkelig god :'D sjov og fyldt med gode sange! Forstår ikke helt hvorfor jeg aldrig har set den før, men bedre sent end aldrig! 

Bagefter så vi et par episoder af den nye Pokémon anime som lige er udkommet
den hedder pokémon origins, og den handler udelukkende om spillene. Første 'sæson' på 4 episoder er udkommet, og de handler om pokémon red-spillet, og hvordan træneren red bliver pokémonmester. Den var virkelig god, og den fokuserer rigtig meget på at have en stemning som i selve spillet, hvilket bare fungerer! Glem Ash, Misty og Brock, vi har Red, Green, Oak og mr. Fuji. 
Hvis du er fan af pokémonspillene, så er den virkelig en must-see :D 
og så er den kun på 4 episoder. Så ingen undskyldninger!



1 kommentar:

Liv-is-alive sagde ...

EYE TO FUCKING EYE !! YES

Hepper på dig herhjemme fra :D gooooo Emma!