mandag den 5. september 2011

Puha, jeg har haft en travl weekend xD har fået regnet mig frem til at jeg kun har været alene efter kl. 10 om aftenen søndag. Jeg har fået lavet piercing, hygget med Smølf, købt stof med Panda, smidt en bilnøgle væk og erfaret en nøgle-udfiskning med Falck, været til vejfest, skræmt små spejderbørn en mørk nat i en skov, været til Avacon-møde og sidst men ikke mindst været ude på Silkeborg bad og haft et photoshoot med Kristine n_n
 

Såøh.. Den der piercing ~ here you can see:
 Det føles lidt som at have en blist xD glæder mig virkelig til at kunne skifte den til en ring..

Men søndag! Det var der jo et shoot med Kristine (ingen speciel anledning).

 mega seriøst. Vi var ude på Silkeborg bad hvor der er meget dejlig skov og kunst, og tror jeg vil tage derud igen en anden gang til billed-tagning.


 serious business!


På vej hjem så vi at der stadig var bagagerums-marked nede i byen, så vi svingede lige spontant ind og gjorde lidt indkøb ^^ Kristine fandt et gammelt askepot-slot hun har haft som lille og gik straks igang med at gøre det rent da vi kom hjem xD

Jeg fandt lidt random ting for kun 40 kr i alt :b øjenskygge, hipster-briller, en ring, en vest og en hvid tanktop i ikke kan se på billedet

Idag er jeg så igang med afleveringer og forskellige avacon-ting :b chill out!

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Jeg har forresten fået nogen underlige knopper på mine hænder. Jeg blamer Silkeborg bad, og fra nu af får du en masse virkelig underlige og lange kommentarer fordi du siger jeg er en skid der aldrig skriver noget ordenligt. Suck on that <3

L I N A ☆ミ sagde ...

Av :C Lyder ubehageligt, men hey den klæder dig og en Ring vil være så meget mere awesome! 8D

Pæne billeder~~ <3 Kan godt lide den med de hvide statuer xDD That just made my day <3

Zarsu sagde ...

Så laver man nok bare liiige badass ansigtet 8D Den ser nice ud :D

Og jeres photoshoot er bare så dejligt og filosofisk c: ISÆR NÅR I FJOLLER <3<3<3