torsdag den 15. september 2011

 Fredag efter skole blev jeg samlet op af Kristines mor for at tage med Kristine til en MR-scanning på et privathospital i Herning. Vi blev skældt lidt ud i starten fordi vi ikke var blevet informeret om at vi ikke måtte snakke/holde i hånden under den lange scanning ^^; 

Bagefter tog jeg til Avacon på ungdomsskolen, lavet af den lokale rollespilsklub (jeg var selv medarrangør). Det var igen et mindre hyggeligt arrangement, og jeg var denne gang med i 2 spil, et gyser-scenarie fredag aften og et scenarie om pensionister lørdag formiddag/middag. Jeg kan konkludere at man føler sig lidt mere senil når man har leget senil i 4-5 timer. Det var dog super underholdende!

Jeg fik sovet dejlig lidt (or sumthing), og spist alt for meget usundt x'b nom!
Tak for en hyggelig lille con, de få som jeg ved fra den front det læser min blog.

Søndag aften fik jeg endelig gennemført mit Zelda: Windwaker spil (Smølf dræbte sidstebossen for mig xD failer altid helt til sidst). Så er nu gået i gang med Twilight Princess ~ jeg lever det vilde liv.
Og så er jeg også blevet sorteret ind i mit kollegie på pottermore.

.... Gryffindor? seriously? jamen okay! Jeg har ellers altid været en hufflepuff

Tirsdag eftermiddag kom Panda over for at arbejde på Katamari, og  vi fik lavet nogle planeter til vores prop x'D vi har tænkt os at have en 'stjernehimmel' i baggrunden ~ det føltes virkelig som at lave et amerikansk fysik-projekt eller sådan noget.

I dag synes jeg er en virkelig spændende dag hvor jeg er virkelig psyched! Jeg skal stemme for første gang, og op til valgaften på Gymnasiet hvor vi kan se stemmeoptællingen på storskærm.
 gæt hvad jeg stemmer, hint hint ud fra mit outfit:
 rød og hipster! go figure. 

Ydermere har jeg ansøgt praktikplads på den uddannelse i Ålborg jeg gerne vil på, og jeg skal sove ved Sascha og Kenny og chille med Mione. So excited! : D så jeg skal i studiepraktik til oktober i Ålborg!

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Hej Emma.
Nu har jeg også kommenteret på din blog :D

Zarsu sagde ...

HAHA, hvor lyder pensionist-rollespillet bare mærkeligt xD
Og det er altid godt at være nørdet i selskab med andre nørder <3

Og jeres props lyder craaazy *-*