onsdag den 10. juni 2009

sidste dage

jeg er dårlig til at føre blog.
Men her er en update :b

Det er snart slut på Rudehøj, og det er så trist! Jeg glæder mig lidt til Galla for at se alle folk i deres fine kjoler og jakkesæt x'3 Jeg har dog masser af arbejde i sommerferien, 2 steder er jeg opvasker. Det er fedt, for så kan jeg rent faktisk få skrabet lidt sammen, men det er træls at jeg allerede har afsat en del af budgettet :'/ cosplay er dyrt, og ligeså toget. Siden jeg er blevet 16 (hurra) skal jeg nu også betale dobbelt op. Jeg tør kun tage lidt barnligt tøj på og køre på børnebillet på korte strækninger. ..
Jeg har fået min Porco rocco billetter! og jeg har inviteret Thisted n_n kener ikke så mange andre i nærheden der gider med ind og se tegnefilm (wii) .
Jeg har fået lus (øv, ingen frisør Y_Y')
- skal i biografen og se en middelalderfilm med flotte kjoler Ö *lykke* elsker den slags.
- jeg håber mig og kristine har en chance i konkurrencen om billetter til Japan x'3
- vil have en tatovering under brystet ~
- skal være Pierre i sugar rune cosplay n_n
- har seriøst brug for ekstern harddisk!!! D:
- skal snart lave grafitti
- vil begynde at opdatere mere blog!! (yesh, serious)

Ingen kommentarer: