onsdag den 17. juni 2009


eep! Nu er min computer så fraked at den ikke engang kan spille KH, CoM uden at hakke D': *snøft* .. hvad skal en forkrøblet stakling gøre?

Jeg er færdig med alle mine eksamner nu, og har fri helt til på mandag hvor rengøringen starter.. Selvom jeg næppe har brugt min læsetid til at læse i, er det gået overvejende godt, bortset fra min tysk eksamen ^^; selvom jeg har et 02 og kun 4 mundtlige eksamner ligger det mundtlige gennemsnit på 9 8D men har ikke fået nogle skriftlige karakterer endnu, er meget spændt på min danskstil og læseprøve S:

gave fra mine forældre fordi jeg afsluttede mine eksamener for første gang.. Gjorde mig så glad ;_; (and I got a haircut)

En der sagde noget til mig igår fik mig også husket på noget.. Jeg sagde at jeg ville få travlt i ferien fordi jeg skulle sy og arbejde en masse, og så svarede hun bare ganske enkelt at jeg lød som om det også var et arbejde at sy, altså min hobby (cosplay, er inaktiv, men efterskole, efterskole, efterskole og pengemangel). Det er jo meningen jeg skal nyde det når jeg gør noget frivilligt, er det ikke?

Ingen kommentarer: