tirsdag den 30. december 2014

Find mig på instagram istedet!

Beklageligvis tror jeg nu at jeg må til at erklære min blog for død. Jeg gider simpelthen ikke opdatere mere, haha! Og mere er der faktisk ikke i det... Jeg gider ikke :) Jeg er i stedet begyndt at bruge Instagram ret meget til både store og små ting, og den kan i finde lige her.

Lige pt. befinder jeg mig i en mindre 'hektisk' tid, hvor julen lige er overstået, nytåret står for døren, og i al tiden derindimellem pakker jeg min lejlighed sammen for at begynde på et nyt kapitel helt inde i Aalborg centrum sammen med Smølf, Kristine og Elizabeth. Og nu faktisk også to af de sødeste katte som Kristine og Elizabeth har adopteret fra dyrenes beskyttelse.

Jeg har elsket hvert minut af det liv jeg har haft i den lejlighed vi skal til at flytte fra. Det var mit første 'eget' sted, området har været stille og rart, jeg har fået nye venskaber og fundet mig til rette på mit studie. Faktisk har lejligheden hjulpet mig med at gro fra barn til voksen! At lægge budgetter, madplaner og balancere skole, arbejde, pligter, venner og kvalitetstid med Smølf. Men med kun en tusse i huslejestigning og 3 gange så meget plads, så byder jeg det nye kapitel velkommen med åbne arme! Ak, en 230 km2 lejlighed med kærlighed og katte, mere har jeg da ikke brug for!

Vi ses på den anden side





Ingen kommentarer: