onsdag den 13. august 2014

Livet siden Genki - ordentlig syg ferie!

Her derude! Siden jeg kom hjem fra Genki i København, har jeg svoret at jeg ville slappe af, ikke lave cosplay, få ordnet praktiske ting og se en masse mennesker! Og ved i hvad, jeg har faktisk næsten overholdt det!
Tirsdag efter jeg kom hjem fra Genki var jeg sammen med den muntre flok aka Astrid, Elizabeth, Mia-Maija og Kristine for at spille brætspil og hygge!

Det var med mindre tema af Harry Potter ~ 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Fra onsdag til søndag i sidste uge arbejdede jeg også 40 timer fordelt på de 5 dage, hvilket jeg faktisk var rigtig glad for!

vi har en god sød flok nye mennesker på arbejdet som jeg hjalp med at oplære, hvilket var ret sjovt. Jeg fik nogle på medlyt, og overværede dem tage deres første opkald. De klarede det super godt! 
Så har jeg også fået arbejdet lidt i ferien og fået tjent bare en smule ind af alle de penge jeg har brugt!

Alt arbejdet forhindrede mig dog ikke i at tage hen til Teddy fredag aften for at spille lidt beerpong og drikke nogle af Elizabeths mojitos

huaa! Nåede dog kun at slå Teddy en enkelt gang i beerpong.

Jeg har også hængt ud med Morten i nogle timer hvor vi spillede Pikmin, og lørdag aften blev brugt i selskab med Elizabeth og Smølf hvor vi så Smølf spille zombiespillet "The Last of Us", hvortil jeg faldt i søvn grundet mine lange arbejdsdage.

Søndag aften nåede jeg også lige at udnytte "den store biograf-dag", hvor alle film var til halv pris! Jeg tog sammen med Prime ind og se "Herkules", som faktisk var rimelig okay! Den havde et lidt andreledes approach end jeg havde regnet med, men vi blev ret enige om at vi godt kunne lide det. Og så var den lidt sjov også!

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Den her uge indtil videre,  har jeg brugt på at lave lidt cosplay (jeg sagde jo at jeg ikke kunne overholde hvad jeg havde lovet mig selv), og på at hænge ud med Kristine. I forgårs formåede jeg også lige at snige mig på et lille besøg hjemme ved Sabrina hvor hun fodrede mig med kaffe, og jeg hende med suppe. 

Jeg har lavet en bog til mit Atlantis-cosplay, og så er jeg gået igang med tabarden til Zelda

Ellers er her bare lidt stemningsbilleder fra lejligheden en dag som idag:
Gotta catch them all! - priser fra conner i Danmark

Min elskede kop og alle mine visitkort

Min zelda-hylde <.3 Lige om lidt kommer den til at vokse gevaldigt!

Tak fordi i læser med! Jeg vil bruge resten af idag på at farve lidt hår sammen med Elizabeth, se det nye afsnit af "Legend of Korra", og lave mad til når Casper og Louise kommer over for at spise med!

Imorgen står den på sociale askapader med Astrid, Kristine, Teddy, Elizabeth, Frederikke (Smølfs søster) og måske en hemmelig sjæl jeg ikke har hørt om?

Ingen kommentarer: