mandag den 2. februar 2009

.. Kicky ;_;







skrev også blog for omkring 2 uger siden tror jeg, meen den blev slettet _ _' så gad ikke skrive igen... Livet går sin vante gang på efterskole, udover at Kicky gik ud d. 30. Januar. Hun pakkede sine ting og jeg hjalp med at bære ned i bilen og så frem til heldigvis at skulle tilbringe min weekend med hende. Det er mandag idag og er ikke så trist over det (endnu) fordi det ikke er gået op for mig.








Resumé af januar måned:



-tilbage til skolen


-projektuge (havde om Jrock med Johanne


-terminsprøver (se mig mor, jeg fik 10 i engelsk og 12 i matematik færdighedstest n_n)



-maler mit værelse



-til Århus med Kristine og Kicky hvor mig og Kristine betalte for togtur og burgerking som afskedsgave til Kicky



-Kicky går ud




Ikke nogen særlig begivenhedsrig måned, men wtf ^^;



Glæder mig til vinterferien Y__Y'



og håber snart jeg får farvet mit hår.





Vil spille det nye kingdom hearts spil >o<'






Ingen kommentarer: